اخبار و رویدادها

مشتریان، همکاران و تامین کنندگان محترم

ما در پویش گستر صنعت، مانند همه، نگران وضعیت پیرامون ویروس کرونا در سراسر جهان و البته در اینجا در ایران هستیم. ما به منظور محافظت از کارکنان، مشتریان و تأمین کنندگان و خانواده‏های آنها در برابر ویروس Corona، اقدامات لازم را که توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان جهانی بهداشت (سازمان بهداشت جهانی) انجام شده است، اتخاذ می کنیم.
ما می‏دانیم که تعداد موارد تایید شده و مشکوک Covid-19 در سراسر جهان به طور مداوم در حال افزایش است و ما از بلاتکلیفی که می‏تواند برای مشتریان، شرکا و تأمین کنندگان ما ایجاد کند آگاه هستیم. با توجه به این موضوع، ما در پویش گستر صنعت به شما توصیه می‏کنیم که این شرکت برای کسب و کار باز است، حتی اگر بخش‏های قابل توجهی از تیم ما از راه دور کار کند.
پویش گستر صنعت تلاش دارد تا به صورت الکترونیکی و رعایت فاصله اجتماعی کار نموده و همه اقدامات احتیاطی لازم را برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس انجام می‎دهیم.

در زیر چند دستورالعمل ذکر شده است که ما در این دوره بحرانی برای گسترش Covid-19 دنبال می‏کنیم:
• ما آماده هستیم که در هر زمان ممکن جلسات را از طریق کنفرانس برگزار کنیم و ابزار برگزاری جلسات از راه دور را برای همه کارمندان فراهم نموده‏ایم.
• سفرهای خارج از کشور تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.
• ما بهداشت و تمیز کردن مناطق و تجهیزات دفتری خود را تشدید کرده‏ایم.
• ما در کلیه فضاهای اداری ما ضدعفونی کننده دستی را در دسترس قرار داده‏ایم.
• ما در مورد بهداشت شخصی و نحوه عمل در موارد مشکوک به عفونت ، کارمندان خود را آگاه و به روز می کنیم.
• ما از اولین پرونده گزارش شده Covid-19 به طور مداوم کارمندانی را که به خارج سفر کرده اند ، تحت نظر داریم.
ما تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات خود به طور معمول و به موقع انجام می دهیم ، اما برای هر تاخیری که ممکن است رخ دهد، صبر و شکیبایی بخواهید.

فهرست